12 oktober 2013

l...

...som i Leka.
Älskar den här bilden.
När jag och mannen (okej, mest mannen)
har haft fullt upp med husrenovering i sommar
och det har varit stökigt och rörigt,
så har barnen lekt.
På en filt, på studsmattan, inne eller ute.

Okej, de bråkade såklart ibland också.
Men när jag tänker på det såhär i efterhand
så känns det som att det mest var som på bilden.
Harmoniskt. Typ.

Malin & Sara fotoutmaning fortsätter.
På sina bloggar samlar de in pengar till Rosa Bandet. 
Kika in där för att vara med och hjälpa till!

9 kommentarer:

  1. Mysig bild och visst är det väl så att man bara kommer ihåg det härliga stunderna (som tur är) .

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Fin bild! Härligt när dom kan leka ihop...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härlig sommarbild och fina lekungar!
    /Malin

    SvaraRadera
  4. En härlig bild både på lek o syskonkärlek. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Ja tänk vilken anpassningsförmåga. Mitt i allt, liksom. Härlig bild :). Ha en fortsatt fin helg!
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  6. Så himla fin bild!

    Det är så skönt när de kan leka bra ihop.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilket fint L du fick till! Hade såklart inte förväntat mig något annat *haha*

    kram kram vännen

    SvaraRadera
  8. Vilken fin bild!! Härligt med barnen som leker, finns inget bättre än att se syskon tillsammans!
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  9. Vilken fin bild! Visst är det så att man sen minns det fina. Det är väl bra att det är så. Kram Pernilla

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails