22 juni 2010

glad sommar...



Häromdagen var jag hemma hos en vän på lite fika.
Det är så mysigt att vara mammaledig och ha gott om tid till att umgås,
även om det ibland inte blir så ofta som man önskar.

Tog med mej en liten gåva att önska glad sommer med.
Ett näsduksfodral i cellofanpåse med en tag på.
Den här gången provade jag att inte sy av hörnen.
Klart smidigare, men vet inte vilket jag tycker är snyggast...
Det cerisa pappret på tagen är stämplat med en textstämpel,
blomranka och en fjäril. Glad sommar har jag textat själv...
Och så bara en svart rosett.

Plockade även en bukett från min trädgård,
visst är det ljuvligt när det grönskar på riktigt...!


Tack för en mysig fikastund, vännen!

1 kommentar:

  1. Tack för din fina kommentar på min blogg! Du har själv en jättetrevlig blogg som jag nu lagt till i min lista!
    Och du, vilken fantastiskt bra idee att ge bort en så fin sommargåva!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails