30 juni 2010

till en vän...



Jag och en av mina allra bästa vänner när jag växte upp
har hamnat i samma del av världen.
Vi hittade varsin man från samma stad och här bor vi nu,
även om jag bor en bit ut i skogen.
Mycket trevligt är det i alla fall och vi försöker träffas
lite då och då när det hinns med.
Igår var jag och barnen där på fika
och vi hade med oss en liten sommargåva.
Turkost näsduksfodral (snart en klassiker...)
och ett slider-card som jag hittade inspiration till här.

Titta här för att se hur man gör:



Kortet var jätteroligt att göra,
det blir lite klurigt annorlunda...!

Molnpappret från My littel shoebox
är bara sådär somrigt härligt!



1 kommentar:

  1. Jag har inte provat att göra egna kort, eller iallafall inte så avancerade som dina! Men tycker det ser kul ut så kanske blir det några här framöver. Jätteläckert med ditt slider-card!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails