7 oktober 2010

hej bebis...




Idag har jag och Lillskrutten varit och hälsat på
en alldeles nyfödd liten människa. Hon var såå söt!
Konstigt att tänka att för sju månader så var Lillskrutten
sådär liten och skruttig, nu är det full fart framåt som gäller :-)

Till den lilla tjejen hade jag sytt ett par byxor & målat en tavla.
På tavlan hennes namn & lite födelseuppgifter...
Dessutom är den dekorerad med några
blommor&blad, spets och lite bling.

Gjorde även ett kort till paketet... Rosa såklart!
Och såhär blev paketet, inslaget i rosa silkespapper...


Mönster till Byxorna: Eget
Tyg: Från Stoff&stil, mudd från lokal sybehörsaffär



4 kommentarer:

  1. Gud vad fint det blev alltihop! Ett super kit!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Det är jag som är mamma till Nellie som fick den fina tavlan, byxorna som är så coola och det vackra kortet, jag blev så glad för det hon fick!!
    Är stolt över dig Åsa som är en underbart härlig vän och samtidigt är du oerhört kreativ, som vi alla kan se...
    Du måste ha missat, mitt i allt ditt skapande, att berätta för mig om din blogg, men nu vet jag och blev genast intresserad av din mössa och vantar till Nellie, vad tror du om det!!
    Hörs snart! Kramar Linda
    P.S. Vet inte om jag sagt det till dig, men din goda müsli, gav mig rejäl styrka, så det var nog därför Nellie kom så fort och det gick så bra, även om det gör ont, som du vet!! Kram D.S.

    SvaraRadera
  3. Kul att hitta hit, underbara byxor du har sytt!/Åsa

    SvaraRadera
  4. Men oj vad fint! Paketet är ju som en tavla! Vet inte om jag hade vågat öppna, med risk att förstöra. Tur att mottagaren vågade för de små byxorna och tavlan är ju så underbara! Kul att titta in i din blogg på alla fina kort och små kläder!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails