26 november 2010

lika men ändå olika...


Med risk för att tråka ut er med bara mössor
kommer här några fler. Fick en beställning på en mössa
till en alldeles nyfödd liten tjej. Efter att ha funderat lite
fram och tillbaka på om det skulle vara en liten fleecefodrad,
eller en något större ofodrad som passar till våren
fick det bli det sista. Då blir ju användningstiden lite
längre förhoppningsvis.

När jag ändå hade tyget framme klippte jag till en
till HönaPönan också. Denna fick bli fodrad då hon bara har
tunna mössor, och det ju faktiskt börjar bli riktigt kallt ute...
Provade med att sätta namnlappen snett framtill på mössan också.
Ombyte förnöjer!

Båda mössorna i fina stjärntyget från JNY-design.

Önskar er en härlig dag!




2 kommentarer:

  1. Hej Åsa!
    Vilken läcker liten mössa,och älskar stjärnmönstret.
    Vad mycket fint och påhittigt du har gjort här,sen jag var här sist.
    En riktig inspirationskälla.
    Ha en härlig första advent.
    Kram Anette
    ps,vann du några pengar i postkoden:)?

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa
    Jag ville bara tacka för en fantastiskt fin mössa som Hanna, Loviza och Hampus hade med sig till våran lilla Milla igår.
    Den kommer bli jättefin till våren.
    Hoppas du får en härlig jul.
    Hälsningar Lisa, Gustav och Milla, Tranås

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails