28 mars 2011

en påse...


Jag träffade en god vän i helgen,
hon hade med sej en hel påse med fina tyger.
"Om du nu kan använda dem till nåt,
annars får du slänga dem" sa hon...

Slänga?!
Påsen var full med härliga,
färgglada stuvar och jag var tvungen
att sy något på direkten.

Provade mitt nya mönster på
mini shopper från stoff och stil.
Det var enkelt att sy,
och tyget är ju bara sådär härligt vårigt!




Idag låg det snö på marken igen... usch!
Men idag har jag stoppat in alla vinterkläder
och
skor långt in i garderoben.
Det är faktiskt vår!


6 kommentarer:

  1. Ja, det där tyget hade varit synd om det hade hamnat på tippen! Snygg väska det blev utav det!

    SvaraRadera
  2. Åh, den väskan vart riktigt snygg! Vad kul att få se SoS väskmönster uppsytt, har nämligen själv sneglat på det mönstret!

    Javisst är det vår, trots små bakslag. Inga mer vinterkläder här heller!

    SvaraRadera
  3. Vilken fröjd att få massor av härliga tyger bara så där. Väskan blev jättesnygg! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin väska! Kul modell! jag får nog kolla SoS mönster!

    SvaraRadera
  5. Wow vilken jättefin väska.

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails