13 april 2011

dags att påskpyssla...



Hittade massor av roligt påskpyssel
när jag kikade runt på olika bloggar.
Titta bland annat här.
Dagens pyssel däremot är hämtat hos Lilla A,
som oftast när jag skapar med mina barn :-)

En enkel girlang med några djur
som för tankarna till påsk.
Jag klippte ut djuren i tvåmönstrat
lite styvare papper,
och HönaPönan fick skriva/rita på...
Hopknutna med lite fiskelina
pryder de nu grenen i hennes rum.
Den är också lagom till påsk
pyntad med lila och rosa fjädrar.
Kan hon ha valt dem själv kanske...!


4 kommentarer:

  1. Visst är det roligt att hitta lite ny tänk då det gäller påskpynt! Detta var ju en rolig idé!
    vad mycket pyssel du gör- kul! Lägger till dig på min blogg lista!

    SvaraRadera
  2. Så sött!
    Hoppas att du hade det lika trevlig på syfestivalen som jag :D

    SvaraRadera
  3. Mysigt att pyssla med barnen!

    Och du... du kan väl lämna nåt litet loppisfynd på Öland till mig, när jag kommer?! ;-)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails