29 april 2011

det ska bli bröllop...





I helgen var vi på lysning.
Mannens kusin är den lyckliga
och om några veckor stundar bröllopet.
Jag fick i uppdrag att göra ett kort.
Och jag gjorde en z-vikning.
Enkelt men effektfullt, tycker jag.

Kartong i rosa och plommon som bas.
Sött mönsterpapper från Panduro.
En bröllopsstämpel, hjärtan-brad
och lite bling som dekoration utanpå.
Innuti kortet fäste jag ett hjärtformat
tårtpapper och en blomma.
Till sist en liten spets
att knyta ihop kortet med.



3 kommentarer:

  1. Jag är imponerad! Fattar inte hur du hinner med allt! :) Bara att hinna pyssla och sy, ta kort, sätta ut på bloggen och även kolla andras och leta efter nya pyssel idéer! När sover du?! *ler* :)) SNÄLLA berätta hemligheten för mig!

    SvaraRadera
  2. Å, så fint och romantiskt och så trevligt med bröllop!
    Vilket passande inlägg du har idag när jag har varit på bröllop.....ja alltså, via tv-soffan...bröllopet hölls ju i London och tyvärr hade jag inte möjlighet att vara där.....

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Visst är det härligt med bröllop,
    och ljuvligt kort du gjort.
    Vad duktig du är,så snygg skjorta i förra inlägget.
    Ha en härlig valborg.
    Kram Anette

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails