10 maj 2011

award x 2...


Jag har fått en award.
Eller två likadana,
från Mulliga M & Emsters Alster.
Tack! Alltid roligt att få vara
en inspirationskälla för andra!

Awarden ska skickas vidare
till fem andra bloggar,
som har färre än hundra följare.
Dessutom ska man också berätta
åtta saker om sej själv.
Alltid lika svårt,
men här kommer åtta ord
som beskriver mej:

*förskollärare
*pysselgalen
*tävlingsmänniska
*organisatör
*pastorsfru
*tvåbarnsmamma
*lypsylberoende
*lagom lat

Jag fuskar lite och skickar bara
vidare awarden till tre bloggare.
Men inte vilka bloggare som helst,
utan tre som är mina vänner
även i det riktiga livet.
Tack för er inspiration
och er vänskap!


Två små gryn
Mitt makeri
Saras pysselvrå



3 kommentarer:

  1. Tack kära du för denna award! :)
    Tack själv för all inspiration som du ger! :)

    Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Det är roligt med awards.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Gratulerar till Awarden! Har inte bloggat på ett tag men ser att du har varit produktiv sen sist. Gillar speciellt dina kakfat i flera våningar, supersmart idé. Sånt gillar jag!
    Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails