20 juni 2011

midsommarkjolen...


Tänk...
snart är det härliga midsommar.
Tiden går så fort,
jag hinner nästan inte med :-)
Idag har jag iallafall
sytt en kjol till HönaPönan,
kanske blir det midsommarkjolen.

Vanlig snurrkjol i härlig denim.
Inspirerad av Finnkids
satte jag tre knappar
på mudden,
blir fint med ett
instoppat rosa linne till...

Istället för kantband nertill,
som jag brukar göra,
använde jag rullfåll.
Enkelt och smidigt!


Tyg: Stoff och stil, mudd & knappar från lokal sybehörsaffär



8 kommentarer:

  1. Jätteläcker midsommarkjol!!! Mycket snygg modell!

    SvaraRadera
  2. Härlig kjol, läckert med knapparna som detalj!

    SvaraRadera
  3. Tuff kjol, kul med knapparn!

    SvaraRadera
  4. Härlig och tuff modell på kjol till små flickor. Tycker det blev jättefint med de rosa knapparna till jeanstyget!:)

    SvaraRadera
  5. Vilken jättefin kjol! Jag tänkte direkt att den skulle passa på typ mig, men det var kanske tänkt till mindre tjejer :-)

    SvaraRadera
  6. Härlig! Knapparna va verkligen söta. Pricken över i:t liksom. :-)

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg kjol, knapparna var en riktigt snygg detalj :)

    SvaraRadera
  8. Å vilken söt kjol! Fint med knapparna!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails