6 juli 2011

klännings-kavalkad...


Ett helt gäng singoallor
har det blivit de senaste dagarna.

Inget märkvärdigt egentligen.
Mitt vanliga mönster,
den här gången med lång arm & mudd.

Armarna är förhoppningsvis
lite långa, så att en
puff-effekt uppstår
ovanför mudden :-)


Klänningarna är sydda
i flera olika retrotyger,
en del favoriter
som snart är slut...
Det limeprickiga är ett
härligt från nea nobell
som jag gillar skarpt.
Tror att just den klänningen
blev min favorit,
gillar matchningen med svart.
Dessutom tycker jag att
spetsen gör det där lilla extra!


storlek 74/80 . storlek 86/92

storlek 98/104
storlek 110/116


Klänningarna kommer att följa med
till en sensommar-marknad
som jag ska vara med på,
men finns självklart
till salu redan nu...


Ha en skön kväll!




11 kommentarer:

  1. Jättefina!!

    Jag fick paketet idag. TUSEN TACK! Så fina tyger och spetsar!!

    SvaraRadera
  2. Urfina! Min favorit blir nog samma som dig, eller den grönrosa, så härliga färger!

    SvaraRadera
  3. Tycker som du, tråkigt att det är "fel" storlek bara :P hade så gärna velat ha den till min tös! Hade gärna sett modellen på en modell..? :D

    SvaraRadera
  4. Vilka bedårande klänningar! Jag gillar tyget m prästkragarna!

    SvaraRadera
  5. Gillar din favorit också! Och den gröna med rosa mudd, de är fina allihop!

    SvaraRadera
  6. Superfina singoallor! Min favorit är den rosa med svart mudd. Tycker om den färgkombon!:)

    SvaraRadera
  7. Men halloj vilka fina! Går det ens att välja en favorit? Skojigt med marknad.

    SvaraRadera
  8. Jättefina allihopa!! Vad kostar dem? skulle eventuellt vilja ha en...ja inte till mmig då;)

    SvaraRadera
  9. Åh, så söta! Min favorit är den prickiga!

    SvaraRadera
  10. Så otroligt söta! Gillar också den limeprickiga lite extra mycket :-)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails