21 september 2011

på beställning...



Oj, vad länge sedan det var
jag gjorde ett kort.
Men nu fick jag en beställning
på ett grattiskort,
som skulle till
ett nyförlovat par.

Jag valde att inte göra
kortet för gulligt,
utan med några fina
små detaljer istället...

...som en nyckel,
till hjärtats dörr...

...och ett litet hjärta...


Även insidan dekorerade jag lite,
och gjorde plats för
en personlig hälsning!



Slutligen vill jag bara säga
tack
till alla er som kikar in här,
och ett speciellt tack
till er som tar er tid
att kommentera ibland.
Det gör mej så glad ♥


3 kommentarer:

  1. så fint! vad mycket jobb du lagt ner på kortet!

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Jag gillar balansen i kortet, fortfarande sött, men ändå inte för mycket och du har valt många fina detaljer.
    kram Annika

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails