16 februari 2012

något färdigt...



Just nu har jag
många projekt på gång,
som alla väntar på att bli avslutade.
På något sätt hittar jag visst
nya hela tiden,
utan att slutföra så många.

Men en sak är färdig iallafall.
Min kollega beställde ett kort,
till ett dop som hon ska på.
En liten pojke ska döpas,
och kortet skulle inte
vara för gulligt...

Det blev svart kartong som bas.
Rött papper och mönsterpapper
med stjärnor.
En stor stjärna,
ett band med en nyckel fäst i,
och några blommor
fick bli dekorationen.

Inuti kortet gjorde jag
en ruta att skriva i.
Gillar kort som är
lite fina även inuti!


3 kommentarer:

  1. Riktigt fint och lite lagom gulligt tycker jag. Och jag håller med dig... kort som även är fina på insidan är mycket roligare att få! :0)

    SvaraRadera
  2. Hallojsan Åsa!
    Vad du gör snygga kort!
    Det är ju så speciellt med ett handgjort kort.
    Önskar dej en härlig helg.
    Här är så soligt och fint, antar att det är lika fint hos dej.

    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. vilket fint kort, gillar verkligen den stora stjärnan! Kram Maria

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails