18 mars 2012

målning pågår...


Jag målar...
härliga färger
som gör mig glad!


8 kommentarer:

  1. Spännande :-) Undra vad du ska göra?

    SvaraRadera
  2. Oj vad ska du göra för spännande ;)
    Ja jag bor några mil ifrån Värnamo och jag antar att du bor i Vetlanda eftersom orten finns med i din mail ;)

    SvaraRadera
  3. Ja, detta var verkligen färger man bkir gad av! vad ska det bli undrar man ju nu?! Supersöta mini-leopard-byxor i förra inlägget och lycka till på "tjejfrukosten"!!
    Mvh Jennie

    SvaraRadera
  4. Spännande undra vad det skall bli för fint.

    SvaraRadera
  5. Håller med dig att fägerna gör än glad =)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. I morse var det lite snö (igen!) hos oss men så kikar jag in till dig och får VÅRKÄNSLOR!! Känns som jag säger det jämt men jag blir såå inspirerad av dig!

    SvaraRadera
  7. så underbara färger, men hallå där, du kan liksom inte måla så där fint utan att skriva vad det är ju! dör av nyfikenhet! :-)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails