22 april 2012

typiskt mig...



 Idag har jag gjort 
lite fint på bordet.
Zink, rost, lite rosa 
och en trådrulle känns 
som typiskt för mig.
De fina rostiga 
prinsesskronorna 
hittade jag för en billig peng, 
får duga som substitut 
för de här fina som jag vill ha...

Regnet smattrar mot rutan, 
barn och man är bortresta, 
och jag njuter av 
lugnet & ensamheten.


Då jag råkade slänga kameran i golvet 
en gång för mycket får jag fota med mobilen. 
Ingen direkt glädje, men det får gå, ett tag till...


7 kommentarer:

  1. Riktigt fint med en liten trådrulle i arrangemanget! Den ideèn snor jag ;0) Hoppas det löser sig med kameran, gillar verkligen dina bilder! Kram

    SvaraRadera
  2. vilka härliga bilder, och prinsesskronorna är jättesöta!
    /Sofia

    SvaraRadera
  3. Jätte fint, vad duktig du är=)

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Låter skönt med lite lugn ensamtid.

    SvaraRadera
  5. Roligt med trådrullen, fint och unikt!

    SvaraRadera
  6. Vad fint du gjort.Tycker så mycket om trådrullar av trä och med spets på blir de ännu lite finare.

    Slängde också min kamera i golvet för ett tag sedan. Som tur var tog det extra linnskyddet emot det värsta och var det enda som krasade sönder. Men hela objektivet fick sig nog en skakning och behöver bytas ut.

    SvaraRadera
  7. Jättefint!! Jag har haft en liten blogg-läsarpaus, helt enkelt inte hunnit med mig...Men så fort man kikar in här känner man inspirationen flöda!!!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails