13 maj 2012

att delegera...


 ...är något som jag inte är så bra på.
Jag gör helst allt själv 
så vet jag att det blir bra!

Nåja, att skriva namn 
på kalasinbjudningarna bad jag mannen göra 
tillsammans med HönaPönan.
Däremot bad jag honom INTE 
att lägga dem i postlådorna.
Dett gjordes dock, 
utan att de var limmade 
på de fina papperstallrikarna
 som var tänkta som bakgrund.

Så... 
nu har alla barn som bor i samhället 
fått runda vita kalas-lappar i sina postlådor.

Och de barn som bor utanför samhället
har fått sina klistrade på tallrikarna. 
Och ja, jag gjorde det själv!
 



5 kommentarer:

  1. Haha...det är ju inte snällt att fnissa åt misstaget, men det blir ju så tokigt ibland :)
    Hoppas att alla kompisarna vill komma och att ni får ett härligt kalas!!

    SvaraRadera
  2. Så synd på så fina kalaskort men en väldigt fin tanke och handling av Josef.
    Ha en skön kväll! KRAM

    SvaraRadera
  3. Haha! Av erfarenhet kan jag säga att ska man outsourca jobb krävs en grundligt skriven arbetsbeskrivning ;-)

    SvaraRadera
  4. Var ju synd med faten, men kalaset blir säkert fint ändå :-).

    SvaraRadera
  5. Log för mig själv när jag läste ditt inlägg, insåg att det hade varit precis sammasak här om jag hade deligerat en sådan sak! Hoppas allt är bra och att du får en fin kommande kristihimmelfärdshelg! Kram Linda

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails