16 augusti 2012

dagens fynd...

 Idag har jag fyndat
 ett skåp till toaletten.
Ja, att ha handfatet på alltså.
För ett tag sedan köpte jag
 ett pottskåp som visade sig 
vara alldeles för litet.

Med ett handfat liggande ovanpå detta
kommer det att bli jättefint 
på vår, ännu inte färdiga, toalett.

Nu jagar jag bara efter 
en fin gammal skolplansch
 att ha där inne med. 
De är bara så rysligt dyra 
på tradera tyvärr...


På loppisen fyndade jag även 
ett gammalt silverfat,
 och på bilden ser ni en av 
de gamla tapeterna 
som finns i huset.
To-die-for anser vissa. 
Inte jag.

7 kommentarer:

  1. Vilket fint skåp, ser fram emot slutresultatet! Kram Josefin

    SvaraRadera
  2. Hihi...jag gillar tapeterna! :)
    Fint skåp, ska bli kul att se hur det blev sen!

    Ha det bra!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint skåp, ljuvligt! Jag är inte så förtjust i tapeten heller.

    SvaraRadera
  4. Ja, det måste man kalla fynd! Helt perfekt!! Ser fram emot att se slutresultatet, för jag håller som bäst på att övertala min mamma att göra samma sak i sitt badrum. har har ett perfekt skåp för ändamålet :0)
    Ha en bra dag!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Halloj!
    Jag gillar skåpet, det kommer bli så snyggt med ett handfat på!

    Angående bilarna som jag bloggade om köpte jag dem på min tygaffär här i Linköping men de finns också på Jonic, kolla nedan!

    http://www.jonic-textil.se/advanced_search_result.php?keywords=t257

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails