19 september 2012

toa-bilder...

 Nu börjar fler och fler rum 
i huset att bli klara,
och idag visar jag några 
bilder från toan nere.
På väggarna sitter vitmålad panel.
Tre väggar med liggande, hyvlad panel.
Och en vägg med stående, ohyvlad panel.

På mitt lilla loppisskåp 
har det hamnat ett handfat.
Färska blommor 
gör sej fint därpå...
 Stegen i hörnet 
är en favorit...
  

 Lampan lämnade gamla ägaren kvar i huset,
och jag gillar känslan 
som den skapar i rummet.

Spegeln har min man 
gjort till mej,
 den där julen när vi var 
vansinnigt förälskade, 
och härligt nyförlovade.
 Fina minnen! 
Brädan med krokar har jag 
knåpat ihop själv. 
Brädan kommer från
 
Nu är det bara lite småfix kvar, 
men vi gillar slutresultatet...!

18 kommentarer:

  1. Så fint ni får det!

    SvaraRadera
  2. Åh så mysigt det ser ut! Riktigt fint är det! =)
    Skönt att ni börjar komma i ordning så smått!

    Ha en bra kväll!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  3. När man väl kommit in till den toan vill man nog aldrig gå ut ;) Riktigt fint! Vad duktiga ni är.

    SvaraRadera
  4. va fint det ser ut att vara i ert nya badrum

    SvaraRadera
  5. Ser jättefint ut på toan! :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Åå, det är jättefint! Gillar verkligen det där gamla skåpet!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  8. Jag gillar också slutresultatet! Underbar fint!

    (och så blev jag så där mys-nostalgi-sorgligt-glad när du beskrev den förälskelse ni kände den julen)

    SvaraRadera
  9. Det ser jättefint ut! Skåpet kom verkligen till sin rätt med ett handfat ovanpå.

    SvaraRadera
  10. Så fint det blir hemma hos er!

    SvaraRadera
  11. Så fint och personligt du har inrett! / Annika

    SvaraRadera
  12. Det är ju alldeles underbart fint! Så varmt och hemtrevligt som en toalett kan bli.

    SvaraRadera
  13. Åh va fint, supermysigt! Ni kan få problem med att folk vill ockupera toan lite för länge :), inte minst med den fina lektyr som jag såg skymta förbi på några bilder. Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Alltså vi måste nog köra ner för ett studiebesök snart, var får ni all energi från.. Hälsa mannen från kusinen

    SvaraRadera
  15. Så himla fint!!! Blir kär i er toalett, eller ja, du hajar ;-) kram på dig

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails