26 september 2012

vem läser egentligen...?


När jag började blogga,
för sådär två & ett halvt år sen,
hade jag inte en aning 
om vilka som skulle 
läsa det jag skrev.

Med tiden har läsarna blivit fler & fler
och bloggen har blivit 
min viloplats i vardagen.

Jag är så glad för alla er
 som tittar in, vem du än är.

Kanske är du en av de
som har andra vackra, 
inspirerande & roliga bloggar.
Bloggvänner som ofta lämnar en kommentar, 
och som glädjer mej med dina 
uppmuntrande ord & hejarop!

Kanske är du någon 
av mina barndomsvänner
som jag vet kikar in kontinuerligt. 
Som vet hur det är att växa upp i hålan
och som jag delar många 
ljusa minnen tillsammans med.

Kanske är du från vår nya plats på jorden.
Samhället som vi nu kallar hemma.
Troligtvis har du nyss hittat hit. 
Kul, känn dej välkommen!

Kanske är du från vårt gamla hemma. 
Orten där vi har bott så länge, 
och där vi fortfarande har kvar
 stora delar av våra hjärtan.
Kanske tittar du in här 
för att se hur vi har det,
 hur det går för oss...

Kanske ramlade du in här
 för första gången.
Undrandes över vad det här är 
för sorts blogg...
Välkommen isåfall.

Jag vet lite vilka ni är därute,
tack för att ni tittar in,
tack för att ni ibland 
tar er tid att skriva nån rad...

Vi kör väl ett tag till...?!?

Kram!

Dagens bild. 
Någon gång har någon haft
 en för stor bil för garaget.
Den lilla utbyggnaden baktill
 på huset är en sann 
källa till glädje.
 Eller så...

9 kommentarer:

  1. Trivs alldeles utmärkt med att titta in här hos fina dig :) Och visst är det kul att blogga? :)

    Ha en fin kväll! kram

    SvaraRadera
  2. Hittade precis hit!
    Jättefin blogg så jag kommer säkert tillbaka.

    SvaraRadera
  3. Såklart jag kikar in hos dig, gillar ditt sätt att skriva. Och allt fint du gör!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Visst är det kul att veta lite men inte allt om de som läser det man skriver. Lite av tjusningen med att blogga tycker jag! Klart du ska köra på, du är ju grym=)

    SvaraRadera
  5. Jag följer din blogg via bloglovin och får ett mejl varje gång du uppdaterar, vilket är så gott som dagligen. Tycker det är kul att följa vad som händer i ert liv och se alla dina inspirerande bilder...

    SvaraRadera
  6. Här har du en som alltid läser dina inlägg. Här får jag inspiration.....ta del av fina bilder....skratta gott....hämta kraft.... njuta av dina härliga inlägg!!!! Så snälla du, fortsätt att skriva!!!

    Ha det gott fina du!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  7. Jag är en som läser, ofta och gärna! Faller in under fliken bloggvän men anar att vi kanske har fler gemensamma nämnare än så :) Alltid lika trevligt att titta in här! Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Jag fortsätter gärna ett bra tag till! kram

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails