24 maj 2013

man blir ju nöjd...



När det lila kalaset är över,
alla flickorna har gått hem,
 och dottern går och lägger sej med 
ett stort leende, då känns det bra.

Hon hade beställt pannkakor 
& efter det en godis-och-kakbuffé. 
Kanske kan det vara den minsta
buffén nånsin, men den gick
definitivt hem hos gästerna...!



Och när de lämnade kalaset fick de en
tack-för-att-du-kom-present.
Fina askar från make&create
fyllda med bland annat 
klistermärkesögon från samma ställe,
godis, serpentiner och varsitt armband,
med pärlor även de från make&create,
som de fick knåpa ihop under kvällen!


Kalas är kul,
men när det är över
så är man ändå rätt nöjd...

10 kommentarer:

  1. Vilka fina armband de fick göra, det var en rolig idé..godis och kakbuffén ser supersmarrig ut, fina askar..ja allt man behöver för ett lyckat kalas!
    Ha en fin fredagskväll!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  2. *ler* Känner igen det där. Hur kul som helst innan och under... men sen är det vila som gäller :) Sååå fint du gjort. Jag förstår att hon och säkert gästerna också var nöjda!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  3. verkar vara ett lyckat kalas! Kul!

    SvaraRadera
  4. Å vilket mysigt litet kalas där hade jag kunnat tänka mig att varit med :) Trevligt med en liten fin paket till gästerna och kak/godis buffé var låter inte dumt. Ha en fin helg Karin

    SvaraRadera
  5. såå härligt att ösen med gäster är nöjda! Jo du..vill minnas att jag var bra slut efter barnens kalasande :)

    ha det gott! Kram Sanne

    SvaraRadera
  6. Känner igen den där nöjda men trötta känslan efteråt;-) Gillade också att hålla kalas när min dotter var liten! Vad fint det verkar ha varit, säkert supernöjda små tjejer!!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  7. Låter som ett jättemysigt kalas ju. Men som sagt, när det är över är man mer än glad :)
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Vilka fina tack för du kom presenter. Förstår att hönan var lycklig efter sitt roliga kalas o att en nöjd o trött mamma pustade ut i soffan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Vilket mysigt kalas! Jag tycker det låter som ett jag hade trivts rätt fint på också :)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails