7 maj 2013

vilken tavla...


På torsdag öppnar hantverksboden i Fröderyd
där jag kommer att ställa ut.
Fröderyd ligger utanför Vetlanda
och där kommer olika lokala hantverkare
att ställa ut hela sommaren.
Om du bor i närheten och är sugen på 
en liten utflykt i helgen
så är mitt tips att kika förbi där.

Jag har gjort några
 små griffeltavlor
som kommer att hamna på bordet.
Loppade ramar, lite vit färg
 som kommer från make & create.
Snyggt & enkelt...!

Dagens andra tips blir 
att kika in hos Helenas shop,
där finns mycket som väcker ha-begär...!

6 kommentarer:

  1. Fina tavlor!
    Jag har aldrig hört talas om det i Fröderyd, bor i Vetlanda:) så trevligt iallafall, kanske man skulle vara med å sälja lite eller bara åka dit och titta på allt fint:)
    ha en fin kväll.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Fina griffeltavlor!

    Kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Kul med hantverksboden & stort lycka till. Hoppas det kommer många besökare och helgen blir lyckad

    kram kajsa

    SvaraRadera
  4. Gulle dig! Vad fina tavlorna blev! :)
    Ha en riktigt härlig helg!

    SvaraRadera
  5. Får nog ta mig en tur till hantverksboden i Fröderyd i år. Pinsamt nog har jag aldrig varit där, trots att vi bor så nära.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fina griffeltavlor o hade jag bott lite närmare hade jag kommit på besök. Kramisar Tina

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails