29 juni 2013

att härma & säga hej då...


Fröknarna på Lillskruttens förskola
är fantastiskt härliga,
därför är det lite extra tråkigt 
att två av dem ska sluta.

Tillsammans har han&jag pysslat en liten 
hejdå-vi-kommer-sakna-er-present!
Mugg & fat + porslinspenna,
definitivt inspirerad 
får detta vara mitt bidrag till 


Lillskrutten målade med 
textilpenna på varsin disktrasa. 
Och tillsammans med ett gott te 
blev det en personlig present.

Och när man har druckit upp sitt te
finns det en liten hälsning
 längst ner i koppen...


17 kommentarer:

  1. Kul att du vill vara med i Härmapan, så fina presenter ni gjort!!

    SvaraRadera
  2. Vad fina!
    Synd att bra personal slutar.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Å, så fint. Vad sött med texten längst ner i muggen!
    /Hanna

    SvaraRadera
  4. så jättefina,,verkligen!!!jag hade blivit så glad att få dessa!!!
    synd att personal slutar bara!!

    SvaraRadera
  5. Så fina presenter, tror säkert att det uppskattades mycket.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Men vad fint. Det blir de glada för. Kram.

    SvaraRadera
  7. fin present och så personlig gjord med kärlek. jag gillar också det fina ordet i botten! jag undrar bara om färgen stannar kvar där när det varma kaffet kommer i?

    SvaraRadera
  8. Åh vad fina! Jag måste nog köpa en porslinspenna. Så mycket fint man kan göra!

    SvaraRadera
  9. Så fina! Och vilken härlig idé det där med hälsningen längst ner i koppen!

    SvaraRadera
  10. Så fina presenter! Verkligen fina detaljer, som disktrasan med barnets egen teckning, hälsningen i botten, osv. Och så gillar jag färgerna på porslinet.

    SvaraRadera
  11. Vad fint ni har gjort! En helt underbar present i mina ögon.

    SvaraRadera
  12. så fina presenter

    alltid lika kul att titta in hos dig och få tips


    SvaraRadera
  13. Men å så fina presenter!! Kan tänka mig att de uppskattades!
    Nu har jag sett porslinspennor på flera bloggar, tar nog en tur inom Panduro på lunchen imorgon och köper mig några.

    Semester? Nääää.. Nu är det jobb två veckor och barnen ska på semester till farmor..

    Kram Sara

    SvaraRadera
  14. Vilka fina presenter! Ordet kram i botten av muggen var verkligen pricken över i :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Vilka fina personliga presenter, älskar budskapet i botten på koppen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  16. Finfina muggar men med porslinspenna och det vackra mönstret blev de ännu finare! Jag gillar också som föreg skribenter budskapet i botten på koppen! Muggarna blir säkert uppskattade!!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails