30 juli 2013

ett nytt favoritställe...

  På vårt semester på norra Öland
hittade vi till en 
fantastisk butik där
de bland annat tillverkar 
& säljer rostiga saker.
om butiken på sidan 22-23...

Och eftersom både mannen och jag
gillar rost hittade vi massor av fint
som vi ville ta med hem.
Turligt nog fyller mannen år framöver
så nu har jag presenten ordnad!

Själv hittade jag en fin krona
att sticka ner bland
 sommarblommorna.
Och i bakgrunden skymtar 
den nya panelen på huset.
men snart, kanske, är det dags.


8 kommentarer:

  1. Vilken fin, rost som är så snyggt!
    Spännande det ska bli att se slutresultatet på huset!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Rost är riktigt snyggt... Nu har jag lagt mina trädgårds planer till 2014 ist, hinns inte så mycket som man vill med en liten här hemma :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fin rostig krona! Jag gillar också rostigt! En månad semester för mig och en månad föräldraledighet! Min man skall fortsätta vara föräldraledig i höst med vår 1-åring så vi har hela sommaren tillsammans (förutom juni då jag jobbade heltid). Vår 6-åring skall skolas in på ny skola till hösten så därför är jag ledig hela augusti. En liten förklaring till din kommentar på min blogg!

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint. Gillar också rostiga saker. Kram.

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul att hitta nya ställen med fina saker. Och det är trevligt att pynta lite i trädgården om sommaren. ;)
    Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  6. Alltid kul att hitta nya saker

    Håller på med trädgården men det tar sin tid.... med två små godingar

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails