29 augusti 2013

damejeannen och en korg...


I helgen var det storloppis i stan, 
och jag fyndade en damejeanne.
En sån har jag länge letat efter, 
men inte för att ha till dess 
egentliga uppgift utan till fint såklart. 
Typ som såhär, eller kanske såhär
och absolut såhär. Gillar den helt enkelt.

Korgen däremot kändes lite tråkig 
så den fick sej några lager sprejfärg.
Perfekt att förvara alla fina plädar som jag 
planerar att svepa in mej i när hösten kommer.
Vilket inte är riktigt än, såklart!


Gillart...!

7 kommentarer:

  1. Åh! Tänk att vi har en sån i garaget och jag helst vill slänga den! Idén med lampan i gillar jag, den idén norpar jag nog… Kram Sara

    SvaraRadera
  2. snyggt, vilken smart idé att spreja korgen! Och flaskan är superfin!
    /Jennie

    SvaraRadera
  3. Tänk att få göra såna fina loppisfynd :) Kram.

    SvaraRadera
  4. En väldans användbar sak det där.... Två i ett liksom. Som vas riktigt snyggt och praktiskt och snyggt som filtförvaring.

    Resåren kommer från stoff o stil och finns i massa härliga färger.

    SvaraRadera
  5. Ohh så snyggt det blev, det var snyggt som orginal men snyggt då du sprayat med

    SvaraRadera
  6. Snygga båda två, och den där flaskan verkar man ju kunna ha till mycket fin också!
    /Malin

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails