27 november 2013

träbrickor till adventsljusstaken...



Fina etiketter av trä ser man överallt
när man kikar runt på till exempel pinterest.
Mannen sågade till några av en gammal gran
som jag sedan har målat med griffeltavelfärg.

Nu pryder de adventsljusstaken
som också består av udda glasflaskor,
någon inhandlad på loppis men annars
är det sådana som är räddade från återvinningen.
En av årets adventsljusstakar färdiga. Check!

Och de där träbrickorna kan man ju
använda till så mycket mer. 

8 kommentarer:

  1. Vad läckert!
    I morgon ska jag pyssla till vår adventsstake, kommer att bli lite annorlunda med.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint och innovativt. Jag känner mig lite tråkig som inte hinner pyssla utan bara kör på samma gamla stake som alltid. Kram.

    SvaraRadera
  3. Två själar samma tanke! <3 Dina blev fantastiskt fina! Kram till dig Åsa!

    SvaraRadera
  4. Men så snygga! Skall nog gå ut p såga till mig några träslantar.

    SvaraRadera
  5. Så fräck adventsljusstake. Kram Prnilla

    SvaraRadera
  6. snyggt, vilken fin adventsljusstake. Gillar flaskorna!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  7. men åh så snyggt, härligt att låta kreativiteten flöda. ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  8. SÅ fantastiskt fint!! Heeelt i Fru Vintage smak;) Hon är fö väldigt glad att hon just hittade hit! Här kommer hon att surfa runt med stor nyfikenhet! Allt gott och kram till dig!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails