31 juli 2014

mycket väl godkänt...


Jag erkänner, jag kanske tvivlade något när Juli kom
på att månaden skulle bli sådär solig och varm.
Ingen kunde väl ha mer fel.

Underbara sommardagar med bad, bad och bad.
Ljumna sommarkvällar att umgås med varandra.
Semester med klarblå himmel, röda jordgubbar
och kvällsturer i trädgården.
Och ett altanbygge. 
Och två katter som flyttade in.

(Bilder från Instagram detgulahuset)

Juli får mycket väl godkänt.
Fem stjärnor av fem möjliga.
Och jag ska minnas alla fina stunder
när november kommer med kyla och blåst.

Men först, en veckas semester till
och massor av sommar kvar.
Välkommen augusti!

8 kommentarer:

  1. Håller med juli blev så fin. Jag sa tror inte det blir någon fin sommar, min man blev lite sur och sa det vet du inte. Och jag hade också så fel. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Å vilka fina bilder. Det är härligt med sommar!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!!

    Det ser ut som att den här fantastiska sommaren ska fortsätta.
    Jag är lycklig över det.
    Otroligt att varje dag få vakna till värmen=))

    SvaraRadera
  4. Ja, Juli har verkligen överträffat sej själv, så härligt!
    Härliga bilder med sommarkänsla!
    /Hanna

    SvaraRadera
  5. Verkligen 5 stjärnor av 5 möjliga! Underbara sommar!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. denna sommaren kan vi inte klaga på

    underbar...

    SvaraRadera
  7. Visst har det varit underbart!! Å fortsatt underbart blir det!!!

    SvaraRadera
  8. Ja fantastiskt är vad det är. Med facit i hand önskar jag att jag hade haft lite ledigt, men det är klart att man gör dt när solen lyser som den gjort. Bara att hoppas att solen behagar flytta till Kapstaden i januari :)

    Fast jag klagar inte, jag ska nog kunna leva på solöverdos i november jag med :)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails