25 oktober 2014

det blev en banner...


Precis som Petra blev jag lite sugen på en
sådan där fin banner, som man hittar hos Mokkasin.

Men jag tycker nog att det är 
rätt mycket pengar för en liten tygbit
när man lätt kan fixa en liknande på egen hand.
Stora bokstavsstämplar, en gammal linneduk
och en svartmålad blompinne.
Tadaa...

Och texten, den passar väl på fler ställen
än hos en sjuåring. Alla behöver vi väl
bli påminda då och då om att vara oss själva.

Fin lördag till dej som kikar in här!

11 kommentarer:

  1. Så fin! Och klart man kan göra en egen, du iallafall!
    Så fint det ser ut där på lilla flickrummet!
    /Agneta

    SvaraRadera
  2. Hur fint som helst. Kul när man kan göra det själv. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Viktigt att påminna barnen om det tycker jag!
    Fin vimpel och du som är så kreativ och duktig
    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Heja er som kan fixa sånt själva! Fint det blev. Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Verkligen , de orden kan inte sägas för ofta ! Vilken fint rosa rum hon har och bannern blev pricken över i!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Kan bara hålla med om att det borde vara det viktigaste, att vara sig själv.
    Jättefin!!

    SvaraRadera
  7. Haha, undrar om jag är trött för jag läste rubriken som "Det blev bananer" och letade förvirrat i fotografierna efter bananer ;)
    Så snyggt det blev. Viktiga ord att ta lärdom av. Kram.

    SvaraRadera
  8. Det var den finaste härmningen av en härmning jag någonsin sett! Gillar dina ord supermycket! :)

    SvaraRadera
  9. Verkligen snyggt. Bra val av ord.
    /Emma

    SvaraRadera
  10. vilken fin banner! Å vilket underbart rum!!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails