11 mars 2015

ljusslinga med fotbollar på...


villa han ju bland annat att det skulle vara
ett fotbollsrum. Hur gör man då?

Jag hittade inspiration på nätet
till en ljusslinga med fotbollar på.
Eller ja, egentligen är det ju inte fotbollar,
utan pingisbollar som jag har målat små femhörningar på,
gjort hål i och stuckit i en ljusslinga i.

Lyser klart mysigt,
och han verkar nöjd med ljusslingan
och tapeten som är själva fotbollstemat.
Krävs det inte mer så 
för att få till ett fotbollsrum,
så är jag nöjd.

10 kommentarer:

  1. Vilken härlig idé att göra ljusslinga av pingisbollar!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Men vad smart och vad bra det blev.
    Härligt när dom blir nöjda dom små liven :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Rolig ide! Absolut lite fotbollsaktigt!
    /Emma

    SvaraRadera
  4. Vilken häftig ide. Så fräckt att använda pingisbollar. Blev hur fint som helst. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Så fint, det där rummet alltså, verkar hur mysigt som helst!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Vilken kul idé med pingisbollar!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Vad coolt! Riktigt kul att vara lite kreativ! Du har alltid så himla bra ideér! Skoj att kika in här!

    Kram och ha en finfin helg!
    Malin

    SvaraRadera
  8. Så fint.
    Älskar verkligen kombon av vitt, svart och klargult. Kram.

    SvaraRadera
  9. Superfint blev rummet!! Å ljusslingan, så fin!!

    SvaraRadera
  10. Han är garanterat nöjd med sitt fina rum! Du får till allt pyssel så enkelt medans jag sitter och kliar mig i huvudet ;-)

    Ha en fin helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails