21 maj 2015

när åren gick fort...


En liten bildkavalkad idag,
på den där finaste ungen som fyller år.
Och som vanligt funderar jag på
hur åren kunde gå så fort.

Bilderna som jag bjuder på är från...

2010 när hon sitter på stenstranden
 på norra Öland, vårt semesterparadis.

2011 när hon var på sin första utlandssemester.

2012 när hon var den sötaste brudnäbben

2013 när vi fotar ute i hösten 
som ganska nyinflyttade här i Landsbro.

2014 när vi tog en tur ut i våren 
och invigde förra årets skolavslutningsklänning.

2015 när vi stannade bland rapsfälten,
 och hon snart är åtta.

Japp, vart tog åren vägen?!?
Grattis min älskade unge!

9 kommentarer:

  1. Grattis till er fina tjej. Ja var tar åren vägen, vår grabb blir 18 till sommaren,
    hur gick det till liksom, han började precis skolan.... :)
    Ha en bra dag !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Men åh vilka fina bilder! Det märks så tydligt att åren går om man tittar på barn :-). Själv förändras man ju inte lika mycket (ok lite förnekelse på det så märks det ingenting :-)).

    Men jag börjar tro att åren går så fort för att man har kul!

    Kram och jättegrattis till din dotter!
    Malin

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder på söta dottern. Stort grattis till henne. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Grattis till dottern! ja åren försvinner verkligen min son växer snart förbi mig och lite kli huvudet får man när det står strl 40 i hallen och han är 10 år!

    Hoppas att det blir en fin dag med tårta och paket
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till dottern. Härliga bilder. Visst går tiden rent för snabbt. Man hinner knappt med. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Tiden rusar verkligen på. Grattis till söta tjejen!
    /Mia

    SvaraRadera
  7. Grattis till stora tjejen! Det är galet hur snabbt tiden går....

    SvaraRadera
  8. Grattis i efterskott till din stora tjej. Ja åren bara rusar iväg.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails