4 juni 2015

så var det det där bröllopet...


När min fantastiskt trevliga frisör tidigt på året
frågade om jag kunde tänka mej att
fotografera på deras bröllop
svarade jag nervöst ja.

I lördags var det så dags.
Och trots att regnet öste ner hela dagen
och vi fick ta till plan b, eller kanske c,
vad det gällde fotograferingen
så hade jag en jättetrevlig dag
tillsammans med brudparet, 
deras söta barn som var brudnäbbar
och övriga brudföljet.

Vackert, känslosamt och glädjefyllt
är tre ord som sammanfattar dagen
och här kommer en bildbomb på de fina.
Håll till godo!


8 kommentarer:

  1. Jättefina!!
    Heja dig, det där hoppas jag att du är nöjd med.

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, åh vad duktig du är :)
    Ha en fin dag !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Superfina bilder! Du är ju jätteduktig! Mera bröllopskort ;-)
    kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh härligt, glädje, lycka och massor av kärlek. Vackert. Kram Åse

    SvaraRadera
  5. Å, underbara bilder, så fint det ser ut!
    /Sofia

    SvaraRadera
  6. Superfina bilder. Vad duktig du är. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Men ååå vilka fina bilder, du är bara sååå duktig. Ha en skön helg vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  8. Fantastisk vakre bilder! Skulle gjerne gått 15 år tilbake i tid og hyrt deg til vårt bryllup ;)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails