10 juni 2010

visst finns det änglar...



Ja, visst finns det vänner som är som änglar.
Vi har blivit välsignade med flera sådana i vårt liv
och den här veckan bestämde jag mig för att låta
några av dem få veta hur tacksamma vi är för deras vänskap.

Gjorde två enkla kort.
Texten har jag sett på en stämpel, men eftersom jag inte
äger någon sådan stämpel skrev jag ut den på datorn.
Fullkomligt älskar det limegröna pappret,
men jag är så dålig på att hålla reda på
vart jag handlar saker ifrån så det kan jag inte berätta :-)

En liten ängel fick passande nog vara huvuddekoration på det rosa kortet!

Ha det gott
och glöm inte uppskatta alla nära och kära
som finns i din närhet...

1 kommentar:

  1. Fina kort! Å andra saker du har gjort! Gillar den svarta tröjan till ett par byxor till dottern.

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails