7 augusti 2010

det bara händer...

en ängel vilar på hyllan...



Just nu håller vi på att bygga en friggebod.
Det ska bli en gäststuga med en liten lekstuga på hörnet.
Så för tillfället går all tid till detta projekt.
Tur att det är semester så att det blir lite gjort.
Jag fokuserar mest på lekstugans inredning för tillfället,
så får min man bygga. Han är klart bäst på det.
Och det
händer massor hela tiden.

Men då allt bara är halvfärdigt bjuder jag istället
på lite sensommarbilder från vår trädgård,
än finns det gott om tid att njuta av sommaren.
Glöm inte det!


HönaPönans krasse,
som hon odlade hos dagmamman i våras,
frodas i en gammal bucklig hink...


smultron, röda vinbär, jordgubbar & blåbär...

1 kommentar:

  1. Älskar trädgård, fina detaljbilder. Själv funderar jag på vad för nåt jag ska plantera på min lilla täppa. Än så länge har det blivit mest tid för att riva ner. Barrväxter är inte min favorit så de fick lämna trädgården samma vecka som vi flyttade in.

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails