6 augusti 2010

ordning & reda...



Försöker få lite ordning bland alla mina saker i pysselhörnan.
Det svämmar över på något sätt!
Idag har jag sytt två förvaringskorgar som ska
hänga precis bredvid min sittplats.
Där ska jag ha saker som man vill ha nära till hands.
Sytrådar, sax, lim och annat...

Hade tänkt att göra 3 korgar,
men det rosablommiga tyget räckte bara till 2 stycken.
Klippte då ut en svart som fick ett annat rosa innertyg.
Men någonstans gick det fel...
korgen blev mycket mindre än de andra.
Så... nu tänker jag att det blir nog jättebra
med bara två korgar på väggen.
Vad jag ska göra med trean, det får vi se :-)


Nu väntar bara lite öljetter och någonting att hänga upp dem på,
sen kan det (kanske) bli lite mer ordning!

2 kommentarer:

  1. Vad fina de blev! Snyggt med det mörka tyget blandat med det blommiga! Har också tänkt sy sådana där någon gång!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails