14 september 2010

höst & fynd...



Jag älskar hösten!
Hög luft, vackra dagar, skördetider, tända ljus på kvällarna
& mysa i soffan under en filt, strosa i skog & mark...
(Fast jag strosar alldeles för lite i skogen har jag insett...)
Och visst är det härligt att få slänga de där tråkiga sommarblommorna
och få plantera ljung istället!
Ja... nu är det hög tid för höstmys!





Idag är jag så glad för jag har hittat massor av fina tyger
second-hand. Tänk att kunna gå hem med en hel påse full av tyg
för bara 43 kronor. Helt knäppt egentligen... :-)

Några tyger har jag redan klurat ut vad det ska bli,
några tänker jag ha att fodra med...

Det blommiga till vänster på den vänstra bilden har ni sett förut.
Gillar det jättemycket och blev så glad när jag hittade en bit till idag.


Ha en skön dag!



1 kommentar:

  1. Håller med dig, hösten är underbar! Själv försöker jag vara ute i skogen så ofta jag bara kan. Att plocka bär och svamp är en favorit syssla så här års!
    Vilken tur du har som hittar så fina tyger på second hand, och för en billig penning dessutom!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails