13 september 2010

smågodis...

Egentligen är det en sån där oinspirerad dag.
Regnet öser ner och jag började dagen med att städa huset
direkt efter frukost. Det är ju visserligen härligt,
men luften gick liksom ur...

Men... med HönaPönan hos dagmamman
& Lillskrutten sovandes i vagnen var det
liksom som gjort för att göra något mer.
Så jag har rensat lite i spillbitshögen
och kört racer med min overlock.
Har jag sagt att den går ruskigt fort? ...i min värd iallafall.
Tycker att den är så rolig att sy på!

Så... nu ligger de här på en hög, näsduksfodralen.
Laddade för att torka snoriga höstnäsor.


Imorgon laddar vi för sol istället, tycker jag...



1 kommentar:

  1. Läcker bild med alla fodralen tillsammans, man vill ha! Du verkar ha ett trevligt lager med fina tyger att sy av!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails