25 september 2010

så nöjd...




Jag älskar rostiga saker, tycker att det är så vackert.
Och igår blev jag så glad när jag hittade dessa vackra ting
som bara låg och skräpade i naturen.
Jag var egentligen ute för att plocka mossa,
till att göra något arrangemang.
Och så hittade jag massor av skatter :-)
Tänk vad folk lämnar...!

"Fatet" är någon slags skiva med underrede,
sen var det en "krok" och ett fäste av något slag.
Ja, inte vet jag vad det har varit till en gång i tiden...

Den gamla lyktan har vi hittat på svärmor och svärfars hönsavind,
även där kan man göra fynd!
Litermåttet som taklöken växer i är inhandlat på loppis.


Nu står stillebenet där på bänken vid min ytterdörr
och hälsar gästerna välkomna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails