17 september 2010

ljuvligt i vitt...


Härromdagen hittade jag ett vackert örngott
med spets och monogram på.
Blev genast sugen på att sy några hjärtan av det.
Hjärtanen är ju egentligen fina i sej själva,
men jag valde ändå att dekorera två av dem lite extra.
På det vänstra hjärtat fäste jag två virkade vita blommor,
och på det mellersta hjärtat en ensam knapp.
På knappen är det en liten blomma,
men det går inte riktigt att fånga på bild med min kamera :-)

Till sist sydde jag fast en bit spets så att man kan hänga hjärtat,
dörrhandtaget tyckte jag var fint...



Hjärtanen var roliga att sy, skulle tippa på att det blir fler!

Ha en härlig dag!


3 kommentarer:

  1. så fina!! detta är vad du ska syssla med Åsa...sälj o bli nya trenden;=))

    SvaraRadera
  2. Men så fina de blev! Stört omöjligt att välja en favorit. Fick dessutom lust att göra något liknade, funkar ju jättebra som present!

    SvaraRadera
  3. Missat ditt mail,sorry! Men nu finns svar!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails