18 september 2010

vi gratulerar...


En släkting till min man fyller 80-år,
och vi bestämde att hon skulle få en bricka med
ätbara saker av oss och min mans syskon.
Jag menar, blommor kommer hon nog att få så att det räcker!

Så på brickan finns det Äppeldricka, Blåbärssylt,

Müsli (en klassiker...), Äppelmos, Bondkakor,
Brytbröd
och två av
Tillverkeriets marmelader, nämligen Äpple&Kiwi och Äpple&Citron.
Lite cellofan omkring och ett kort så blev det hela perfekt!



Kortet har vit kartong som bas, enfärgat grönt papper.
Lila mönsterpapper från Prima Marketing inc.
Blomman har jag gjort själv av lite spillbitar.
Tycker att den blev rätt
fin...
Titta
här för beskrivning om hur man gör.
Texten är utskriven på datorn.

Lite bling och det hela är klart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails