2 september 2010

projekt lekstuga, 1...

En skylt visar vägen...

Någon är på väg in...

Sommarens stora projekt har varit att bygga en friggebod.
Och på hörnet av friggeboden har det blivit en lekstuga.
HönaPönan och jag har varit på olika loppisar
och fyndat olika saker till hennes stuga,
mannen har snickrat lite inredning,
och jag har sytt lite småsaker.
Resultatet får ni se här...
Och HönaPönan är såå nöjd!

Allt är inte riktigt färdigmålat...
det får nog vänta till våren :-)


Några vackra saker att titta på...

Är du sugen på en egen skylt i din trädgård?
Isåfall når du mej på min mejl som finns här till höger.
Skyltarna går självklart att få med valfri text!

Fortsättning på projekt lekstuga följer...




2 kommentarer:

  1. Åhhh, så fint. Min lilla tjej skulle ju bara älska det (och jag med), med tanke på det utbrott som blev när hon var tvungen och lämna din gamla pärla i Klevshult för några veckor sen...

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det blev! Helt perfekt att leka och ha skoj i. Den lekstugen är verkligen en fullträff på alla sätt!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails