3 september 2010

projekt lekstuga, 2...


Här kommer några fler bilder från lekstugan...

muggar & burkar inhandlade på loppis
...
Min man tyckte att jag skulle sluta be honom
att göra allt som jag ville ha, utan försöka lite själv.
Sagt och gjort, när han var borta en dag så startade jag
giersågen och kapade till den här hyllan.
Resultatet är blev inte strålande,
men det var länge sedan jag blev så nöjd över något.
Och jag tror att han blev ganska häpen... :-)


redo för lek...

-å, mamma... dom vill jag ha, sa HönaPönan.
5 kr stycket på Erikshjälpen...


annat loppisfynd pryder taket...


dockan ligger nedbäddad i en säng som vi hittade
på svärmor & svärfars Hönsavind.
Fastrarna har lekt med den när de var små,
kanske även pappa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails