15 november 2010

bollar...

Den här duktiga bloggerskan hade gjort så fina bollar
i papper att hänga upp och dekorera med.
Tyckte att det behövdes något fint
att titta på i Lillskruttens leksmytt...
Blått papper fick det bli,
matchar fint till den orange väggen på hans rum.



Bollarna är enkla att göra...
klipp ut tre cirklar, sy en söm på mitten, vik ut cirklarna.
Jag har hängt upp mina med fiskelina.
Enkelt och snabbt pyssel...!
Klicka på länken ovan för utförligare beskrivning och fler ideér!

kram...



4 kommentarer:

  1. Tjusigt! Vad roligt att se bollarna i en helt annan färg än den jag gjorde. :-)

    SvaraRadera
  2. Sånt här pyssel gillar jag! Stilrent, enkelt och snabbt, kan inte bli bättre. Säkert jättesnygga i det oranga barnrummet!

    SvaraRadera
  3. Kolla in våra virkade mössor på www.free.bloggo.nu! För både barn och vuxna:)

    SvaraRadera
  4. Superfint! Jag har sett såna bollar lite här och där och har funderat på att göra egna. Vi får se här fram över.
    Fin blogg!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails