14 januari 2011

fult...?


HönaPönan vägrar i stort sett att
använda byxor, hon vill bara ha tights.
Och vem kan klandra henne,
finns det något skönare att ha på sej...

Nu behövde hon i alla fall ett par byxor,
tänkte att det kanske funkar bättre
om hon får välja tyg själv.

Så vi drog fram alla tyger och hon valde
ett med stora röda prickar.

Ganska smala i passformen
och med
matchande muddar i rött till.

När de var färdiga och
hon tog på sej dom, sa hon:

-Va coola, mamma!

Själv har jag inte riktigt bestämt mej
för om de är coola... eller bara fula?!

Återstår och se om hon
kommer att ha dem på sej
:-)


12 kommentarer:

  1. Helt klart coola! Jätteläckert tyg, tycker jag. Om inte annat så blir man ju glad när man ser brallorna!

    SvaraRadera
  2. Klart coola! Hoppas att hon gillar dem fortsättningsvis också.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Höna Pöna, dom är helt klart coola!
    Tyget bara älskar jag, jättetufft med de stora röda cirklarna.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Super fina!! Vill oxå ha =D
    kram Heidi

    SvaraRadera
  5. De är väldigt coola! Vore kul att se HönaPöna med tightsen på! :-)

    SvaraRadera
  6. De är definitivt coola! Klart att lilla HönaPöna är nöjd :).

    SvaraRadera
  7. Hej Åsa!
    Ja,coola är just vad dom är.
    Det klart hon villa ha prickiga.
    Min lilla höna här vill också nästan bara ha tights(hon är ju så smal med,så byxor sitter ofta inte bra).
    Klänningen du gjort blev ju bra,och vilken bonus med mössa och väska.
    Molnmössorna gillar jag.Gör du dom och säljer?
    Ha den allra bästa lördagskvällen.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Prickar är alltid snyggt!! :)

    SvaraRadera
  9. Coola!! Prickar blir man glad av =)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails