3 januari 2011

väntan...

Ja, i väntan på att inspirationen för de
lite större projekten ska komma över mej,
har jag idag pysslat med lite smått...

Under julen har vi haft
GodJul-tändsticksaskar liggandes framme.
De kändes inte så aktuella länge,
så idag har jag knåpat några nya.
Tändsticksaskar tycker jag är roligt att göra,
det går så fort & det går att variera dem mycket.
Och sen tycker jag att de är mycket trevligare
än de där fula tändarna som ligger och skräpar... :-)


...inte tända eld på snöret, bara...

Ett bra-att-ha-hemma-kort blev det med.
I ljuvliga rosa toner, med lite bling!


Ha en bra dag...

2 kommentarer:

  1. Haha! Precis vad jag just tänkte att jag skulle ta mig för ikväll... att kasta bort jul-tändsticksasken och göra en ny med lite färg och vårkänsla. :-)

    Din blev väldigt fin!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Kul med lite nya tändsticksaskar. Kortet är helt underbart med lite bling bling. Gott nytt år!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails