28 februari 2011

det lilla lila...




I helgen har vi haft kalas
och firat min pappa & Lillskrutten.
Tänk att min lilla pojk redan är 1 år...!

För ett tag sedan såg jag
det här fina fatet hos Popetotrora.
Eftersom min pappa älskar lila tänkte jag
att ett sånt skulle passa honom.

Inhandlade lite fat, vaser och skålar
på Erikshjälpen. Lite glaslim och sprayfärg,
och sen var det klart.
Har gjort fler fat, som kanske kommer en annan dag :-)

Lite godis på fatet såg läckert ut...



Och självklart fick han ett kort också.
Enkelt i två matchande papper från panduro.
Textstämpel från Indiko, några knappar,
och en lila fjäril för att matcha fatet.

Grattis världens bästa pappa!


4 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Vad bra du har sprayat det, inte ett enda rinn. :-)

    SvaraRadera
  2. Så snyggt!! :) Har också tänkt pröva detta ett tag men jag kommer aldrig till skott. Snart så.. Var köper du sprayfärgen nånstans?

    Kram vännen!

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa!
    Vad läckert!Och så snyggt med lila.
    Och nu blir man ju sugen på att se fler:)
    Snyggt du har scrappat också.
    Ha det allra bäst.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Kul!!det måste jag testa också. Kan man diska det?

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails