10 februari 2011

hjärteligen...


Jag håller på att beta av lite saker
som jag har tänkt sy
till hantverksmässan i april.
(Gillar att vara ute i god tid...) :-)

Häromdagen sydde jag ju bakelserna,
och gjorde samtidigt
ett gäng vita hjärtan.

Därmed var de avbokade på listan...

...tills igår,
då jag hade tjejmiddag här.
Då blev jag nämligen av med alla bakelser,
och flera hjärtan.
Var ju bara till att sy nya idag.
Angenäma problem egentligen...!


Nu ligger det fler hjärtan
och många bakelser tillklippta,
behöver bara inhandla lite vadd först!




8 kommentarer:

  1. väldigt vackra hjärtan! jag gillar!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilka söta hjärtan. Nu blir jag nyfiken. Hantverksmässa? Var är den?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka himla, himla fina hjärtan!!

    Och jag förstår verkligen att du blev av med bakelserna när tjejerna vä där. Jag hade garanterat också norpat en eller två om jag fått chansen. ;-)

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad kul. Jag bor i Jönköping. Är det en rolig mässa? Värd att resa långväga:)

    Mvh Hanna

    SvaraRadera
  5. Superfina hjärtan, väldigt vackra!!! Bakelserna i förra inlägget är också härliga. Man blir sugen på att baka...

    SvaraRadera
  6. Hej Åsa!
    Vad fina hjärtan du har gjort,men
    jag älskar dina bullar!
    Dom är ju så fina,å,skulle vilja ha ett helt fat fullt!:)
    Min ägg är vanliga påskägg(till godis)som jag målat och pyntat med diverse saker.
    Ha en finfin helg.
    När är det du ska sälja sakerna?
    Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Underbara hjärtan, förstår om du "blir av med dem" snabbt. Bullarna nedan är nog ändå favoriten...

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails