14 februari 2011

kärleks-pysslat...


Idag har vi alla-hjärtans-pysslat,
HönaPönan och jag.
Presenter till dom vi ääälskar!
Inspiration till pysslet
hittade jag på denna sida
(som är full av roliga tips på
vad man kan skapa med sina barn...)
En body till Lillskrutten,
en t-shirt till pappa.
Lite textilfärg och ett plasttåg.
Sen var det bara att köra :-)
Tänk vad matchigt snygga
de kommer att vara nu...!




På blomman som vi köpte till pappa,
fäste jag en enkel tag.
På baksidan har jag skrivit några saker
som jag uppskattar hos honom.
Tänk vad lätt det är att viktiga saker
inte sägs så ofta som de borde...


Alla-hjärtans-kramar till er alla!


3 kommentarer:

  1. Härligt med lite pyssel, det är alltid kul att ge saker som man gjort själv. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    Jag har köpt sprayfärgen på en vanlig färghandel. Har tidigare letat på Claes Ohlson, men dom hade bara vitt och svart. P åfärghandlen hade dom säker 15-20 färger att välja mellan.

    Lycka till med färgjakten! :-)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails