23 april 2011

det här med sprayfärg...



Inspirerad av den alltid lika
inspirerande Popetotrora har jag
införskaffat massa saker att spreja.
Min man har visat sej
vara en hejare på sprayfärg,
och det blir ju så fint!

Dagens vas är en inte så fin
glasfärgad sak
inköpt på second hand,
med lite ny färg tycker jag
att den blev riktigt snygg.
Då svågern fyller 30 år idag,
tar vi med oss den dit...

Ett kort, som är
som ett litet fodral.
I kortet har jag stoppat ner en tag,
som fanns på ett par nyinköpta byxor.
Tyckte att den var för fin
för att bara slängas.
Satte en liten
gratishälsning över märket :-)
Och på tagen kan man fästa
vad som passar för dagen.
Pengar, biobiljetter
eller kanske en trisslott!

Idag ska vi både på lysning och 30-års fest.
Solen strålar från blå himmel,
så det finns chans på en underbar dag!



4 kommentarer:

  1. Såå fin present och vad pysslig du är! jättesnygg blev den!

    SvaraRadera
  2. Hej Åsa!
    Du är ju hur kreativ som helst,
    och det blir ju hur snyggt som helst också.
    Har också upptäckt att tags från kläder kan vara ganska snygga.
    Ha en riktigt fin fortsättning på påsken.
    kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jättefin! Du är så duktig på fiffiga och fina persenter och kort!

    SvaraRadera
  4. Supersnygg present!!

    Hoppas du får en härlig påskdag!

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails