3 maj 2011

vart tog sommaren vägen...?




Jag har påbörjat projekt-sommarkläder
till barnen.
Men vart tog sommaren vägen egentligen?

Idag har jag två grader här,
och sommarkläder känns ju inte
superaktuellt just nu :-)


Trots det visar jag ändå
ett på shorts idag.

Lillskrutten har dåligt
med sommarkläder,
och de här är till honom.
Halvlånga shorts i det fina
cirkeltyget från stoff och stil.
Detta var min allra sista bit,
jag blev så glad när det faktiskt
räckte till ett par shorts.


Grön mudd passar fint till,
och den här gången hamnade lappen
i sömmen mellan tyg och mudd.
Smidigt...!


Tyg: Både tyg och mudd från stoff och stil
Mönster: Eget i storlek 86



3 kommentarer:

  1. Det undrar jag med!Här fick vi allt hagel,snö och regn på mindre än en timme. Helgalet!

    Fint tyg på shortsen och vi får väl hoppas att våren/sommaren hittar tillbaka så Lillskrutten får börja använda dem.

    SvaraRadera
  2. Härliga shorts!
    Ja vädret är ombytligt kan man säga, min grabb ville ha shorts och keps i morse men jag avstyrde det hela :)

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails