22 juli 2011

något litet...

Häromdagen fyllde min
bästaste kusin år.
Vi brukar egentligen
inte fira varandra,
men när vi ändå skulle ses
dagen efter hennes födelsedag
vill jag ge henna något litet.


Man tager vad man haver,
och jag hade rosa värmeljus,
tändsticksask (modell större)
och en söt presentpåse.


Lite papper, blommor och
brads kom också till användning.



Jag dekorerade tändsticksasken
och stoppade ner den
tillsammans med ljusen i påsen.
Sen fäste jag en tag
som jag stämplat en
grattis-hälsning på.


Voila...
enkelt men fint!



4 kommentarer:

  1. Jättegulligt! Du är så duktig på att fixa fina saker :))

    SvaraRadera
  2. Gillar dina presentförslag, ska nog köpa på mig lite braiga saker. Det här är ju sådant som "förbrukas", det gillar jag. Risken är ju annars att det blir en pryl till...

    SvaraRadera
  3. Tackar igen för min fina present! Så kul att få något som just du gjort & ingen annan heller har =)
    Du är verkligen duktig!!!
    Stor kram till dig kära kusin.. / Joni

    SvaraRadera
  4. Så jättegulligt! :) En fin present som är kul att både ge och få. :)
    /Agneta

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails