23 juli 2011

a fine day...


Idag har barnen följt med
mormor & morfar på semester.
Jag och mannen får tre dagar
för oss själva,
och vi ska försöka stöka över
så många projekt som möjligt :-)


Igår flyttade jag äntligen
ut Lillskruttens vagn till boden.
Den har stått i hallen
under trappan,
och det har inte känts
särskilt roligt.

Nu står där istället lite
vackra saker att titta på.


Ljusstaken
(eller vad man nu kallar den)
fick jag av mina fina vänner
när jag fyllde 20,
ett bra tag sedan helt enkelt.
Gillar den
jättemycket fortfarande!


En sockerlåda,
fanns boden när vi köpte huset.
Vit kanna från ikea
passar fint till sommarblommorna.
Nu blommar blåklinten,
och det är ljuvligt...
Välkommen-skylten har jag
knåpat ihop själv.


Önskar er en härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Härligt att vara solo några dagar. Känns alltid skönt att få mycket gjort.
    Ha en finsöndag
    Kram malin

    SvaraRadera
  2. Fint, och sockerlådor är så dekorativa....ha det fint. Kram J

    SvaraRadera
  3. Söt liten hörna. Har själv gamla sockerlådor och tycker de är så fina.

    SvaraRadera

tack för att du lämnar en kommentar,
det förgyller min dag... ♥

Related Posts with Thumbnails